" Veți cunoaște adevărul și adevărul vă va face slobozi " Evanghelia Sfântului Ioan VIII:32

luni, 1 aprilie 2013

Soba racheta, Rocket Stove

Ultima aparitie TEI - Incalzitoarea cu masa termica. Autor Ianto Evans si Leslie Jackson. Traducerea de faţă se bazează pe ediţia din anul 2007, publicată de editura americană „Cob Cottage Company“.Prima ediţie a lucrării a fost publicată în anul 2004.
 Aceasta este o carte mult așteptată despre un sistem unic de încălzire, care va deveni neprețuită și fascinantă pentru oricine dorește să se încălzească cu lemne și să-și mențină con-fortul 24 de ore pe zi. Doar o mână de oameni au fost destul de piromani și temerari încâtsă-și construiască încălzitoare cu masă termică pentru încălzirea clădirilor de cob. Acum văalăturaţi găştii lor.După ce vom mai face cercetări și vom primi reacțiile cititorilor noștri, este planicatăo ediție mai extinsă. Dacă veți avea o contribuție substanțială la noua ediție, vă vom trimitedouă copii ale acesteia după publicare.

5 comentarii:

  1. Buna toctomerius. Se pare ca avem pasiuni comune. Fac parte din TEI si cu cei de la Stanciova de stim de cativa ani, de cand am infiintat impreuna grupul firdepir. In decembrie am organizat si un festival al comunitatilor sustenabile la Brasov. Iar de atunci am demarat proiectul comunitatii Armonia Brassovia. In cautarile noastre dupa locatii am ajuns si la Gherdeal. Daca poti trimite un mail la adresa de pe pagina comunitatii sau cea de pe pagina flavian.ro mi-ar place sa mai stam de povesti. Numai bine. Flavian

    RăspundețiȘtergere
  2. off.....ROCKET STOVE.......De la o informatie neinteresanta la inceput acum este o obesesie pt. mine.De 8 luni studiez BLOGURI..DESENE...SCHITE VIDEOCLIPURI.ECT cam tot ce am gasit pe net documentindu-ma despre aceasta MINUNE..caci este datorita randamentului caloric.... sa pot sa-mi incep si eu una .Am luat tipizat de la mic inspre mare tipul acesta de RACHeTA pentru a-i proba eficacienta .Este exceptionala.Acum sunt cu ea in stadiul de constructie la inceput dar deosebita fata de ce am vazut pina acum .Principiul este acelasi dar cu unele inbunatatiri atit pentru incalzire prin calorifere cit si apa calda menajera concomitent plus apa calda INSTANT.Ar fi de mare folos sa ma mai documentez si din aceasta carte .O astept.........

    RăspundețiȘtergere
  3. oooooooooooooffffff...ROCKET STOVE.Cred ca in ultimile 8 luni am studiat ff mult .pe bloguri videclipuri si in general pe net sa am o documentatie cit mai vasta asupra acestei MINUNI caci este...pentru a-mi construi una. Am inceput cu cele simple etapizat ca sa ajung acum la una mai complexa ..in ce sens...Ma refer la apa calda instant.........apa calda menajera........si binenteles incalzirea prin calorifere.Se pare ca sunt pe drumul cel bun,va mai dura putin.probele ,testele au fost peste asteptari.Vreau sa specific faptul ca ceea ca construisc acum nu am gasit pe net dar repect pricipiul functionari Rocket Stove.Daca in cartea repectiva se gasesc noutati as fi interesat de ele O astept cit mai repede.MI-AR PLACEA SA FIE UN BLOG IN L ROMANA PE ACEASTE TEMA ..........CU STIMA astept raspuns...........

    RăspundețiȘtergere
  4. Din lipsa de timp, imi cer scuze dar nu pot raspunde acuma. Cartea poate fi accesata daca dai click pe numele ei - Incalzitoarea cu masa termica.
    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere